Endometrios service hund

Hatar dessa preparat o vad de för med min kropp.. 
Jag har fått reda på att man kan träna en hund till att bli endometrios service hund! Vilket kan underlätta mycket! 
Dock inget jag kan förhasta mig djupare in i vid detta läget. Men något jag kan utbilda mig själv i till en början. 
Vill ju också skaffa hund i framtiden, då kan jag ju se till att utbilda den framtida hunden också, självklart kostar det, och ja sjujävlar va de e dyrt.. så ekonomi måste först stå på topp!
Men i nuläget så funkar det hyfsat med anti stress ifrån gimli som verkar känna av det utav någon anledning.. ska försöka kolla vidare om de går o utbilda katter något 🙈
Behöver verkligen hjälp i vardagen, mentalt/psykiskt och ibland fysiskt, och varför då inte lite extra av gimli eller framtida hund. 
Stora funderingar med stora beslut.
Det finns ju så mycket mer än bara smärtan som är en effekt av endometriosen. 
Så varför inte? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback