Näe! Fy på mig!

Jag har varit alldeles för dum!

Jag har inte lyssnat på mig själv tillräckligt!
Jag har lyssnat mest av vad andra sagt, tycker och tänker! Och sedan handlat där efter!

Nu när jag ha fått handla efter mina egna åsikter och tankar, så ska göra de jag tror mig är bäst!

Jag dumpade jacob, för något kändes fel, så jag var dum nog och drog bara upp allt som gick fel till andra omkring mig, vilket ledde till att de omkring mer eller mindre föreslog att jag skulle göra mig fri ifrån allt som var fel, för jag måste tänka på mig själv.

Men NU när jag väl tänker på mig själv. Jag är kär och jag älskar jacob ännu, även efter o gått igenom allt dåligt som hänt och även pratat ut om ALLT till honom. Så faller alla pusselbitar på plats.

Pga allt som hänt nu så har vi inte haft någon tid knappt till och prata.
Och jag känner att den gnista som var borta kommit tillbaka, men det enda som var fel var att jag gick runt och tryckte själv på all information jag borde talat ut om med jacob.

Så jag tänker faktiskt ta och ge det en till chans!

Jag är nöjd med och vara tsm med honom för jag älskar honom.

Och är de så att saker skiter sig värre i framtiden, ja då blir de väl så.

Men nu, nu tänker jag för första gången på ett bra tag SKITA I vad folk tycker och tänker om mina val.
Jag ska vara glad, och det är jag med Jacob. Men det gäller också ifrån mig o kunna prata ut med honom riktigt. Och han har även insett ett par saker han bör bättra sig på också!

Så nu är de bara till o se hur saker och ting går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback