Man trodde väl ändå att vuxna var lite mer "vuxna"

De är då maken på fräckhet!

Jag vet inte om jag så mycket tidigare snackat om min mormor, men nu kommer de mer iaf.
Mormor, älskar dig för du är min mormor. Men du är OMÖJLIG o tass med!

Man ska slava runt på dig, hjälpa dig ständigt, dina åsikter ska vara lag annars är de fel. Säger man emot dig eller fnissar till lite för att du kan vara så envis o bestämd så blir du sur o arg o hotar med o gå.

Du tror dig känna varenda människa, då du tror alla är som du. Vilket får dig o tro att du är en svår bok o läsa, men du är så öppen så de sjunger om att!

ex IDAG. Du och moster o morfar ska åka o shoppa o jag stannar hemma med barnen i Göteborg. Det är helt okej med mig!
Du går till mig för o säga att ni ska åka, o jag sitter vid datorn o du frågar ifrån ingenstanns om jag e sur. Jag svarar ärligt nej. För jag har ingen anledning till o va det!
Det jag hör ca 1 min efter är hur du sedan går till min moster o säger att jag är förbannad för att ni ska åka och jag blir ensam själv här.
Jag ropar lätt uppåt att det inte stämmer, men du FORTSÄTTER babbla om det..
Förlåt mig för o vara en ärlig och väluppfostrad människa som kan vara själv? bara för att du inte tycker om o va själv.

Detta är de lägsta jag har varit med om ifrån dig!

Och under hela min uppväxt är du den som hackat mest på mig om att jag ska gå ner i vikt och du tror dig veta om vad som är bäst för mig med vad jag ska äta o vilka produkter av olika slag jag ska köpa.

SLUTA
Jag pallar faktiskt inte längre!
Hur kan de komma sig att en 20 åring är mer mogen än en snart 60 åring.. Detta får mig o må illa nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback