Det är så kul och flytta ihop!


Det är så kul och flytta ihop!
- Men du måste bo själv först de första månaderna.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men det är ju din lägenhet.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men jag får inte dekorera, bara du och dina päron.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men Du frågar inte vad jag redan har så du slipper köpa det för tidigt i onödan.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men Jag får inte säga vad jag skulle tycka om och ha i bostaden.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men du litar inte på mig eller mitt sällskap i Din Lägenhet.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men du lyssnar inte på mina råd eller tips.?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men kan vi ens flytta ihop?

Det är så kul och flytta ihop!
- Men kommer det ens och ske?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback