hur jävla dum får man vara?!

jag har lust o bara skrika i ditt ansikte, "bara håll käften och låt mig sköta mitt egna liv för fan!"
går fan inte o prata med dig!
Jag säger till dig att jag blivit tillbedd att inte fokusera på NÅGONTING inom jobb o göra fram tills jag gått ut trean. och vad är de första du säger
ja då, men du måste fortfarande söka sommarjobb, och ifall de blir jobb sen får du ju ta och skriva CV så snart som möjligt. Och du måste ju självklart söka till massor av ställen nu innan sommarn.

varpå jag upprepar, det är precis de jag INTE skulle göra...

svar: fast de måste du, du kan ju inte få ett fast jobb bara sådär!

Nej men vad fan jag fixar ju det DIREKT efter skolan!??! vad är de du inte hajar kvinna!
lägger fan på luren i örat på dig om jag kunde/ hade en gammaldags telefon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback