Det där med o ha egen fri vilja

wow, hur jag än lyckas så verkar jag ju göra det, fast inte.. Jag har just nu dessa tankar på vad jag har lyckats med här i livet.. och när jag tänker efter så kommer jag inte på något. inte något alls.
Jag har alltså inte lyckats med ett skit i mitt liv. Och just nu så ligger jag så jävla lågt i mitt liv och livskänsla så jag vill bara försvinna ner under jorden.


(en helt annan grej)
vet att jag inte borde, men jag gör det. och det sårar mig för jag vet att de skulle såra dig.
denna människa som jag föll för precis, jag kommer nog aldrig se honom igen. jag kommer inte ihåg dennes namn och heller inte är jag säker på om han kände samma som jag. Visst är jag väl just nu inte singel.. Men t.o.m. DU sa "jah, de är ju nu som du dumpar mig o blir tsm med den där snyggingen" precis efter att du själv sagt att DU tyckte han var snygg. (what can i say.. we got the same taste in guys) men självklart tänker jag inte dumpa dig! vadfan som senast i går blev jag svartsjuk för att du pussade en annan tjej (som jag inte känner) på pannan, och jag grät på vägen hem för jag var rädd o förlora dig!

(en annan grej)
Jag har fixat mina naglar så jag kan rivas nu.. DVS
COME AT ME BITCHES. I'LL RIP YOUR FACE OF LIKE FREDDIE!
got that wolf thingie going on :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback