wow..

jag har sådan lust till o dumpa allt..
strunta i känslor, skrika saker jag sedan kommer ångra.
vara ärlig på den nivån så att ingen kommer tycka jag är en bra människa längre.
Börja hata på allt o alla.
stänga inne mig själv ett tagg.
hålla mig borta ifrån de som .........
jag vet inte riktigt varför längre.
Kommer antagligen ge upp.
..
kanske borde försöka hitta de jag söker för en gångs skull.
Börja leva mitt liv så som jag vill ha det!
Intala mig själv att jag kan göra så mycket mer än jag tror.
göra det mest dummaste men smartaste jag skulle kunna göra.
kanske även tänka på mig själv.
..
Men det känns som att tiden rinner iväg...
och all typ av brist ligger jag på.
energi
pengar
jobb
utbildning
ork
fokus
orientering
kunskap
allmänbildning
passion
ambition
.
Men men..
Must Love Life (for now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback