så man lever vidare

tydligen så är i stort sätt min musik bara en stor ost!
sitter numera hemma med en 1,5 L cola zero, spelat mitt hästspel som driver mig galen fast jag spelar ändå :3
har även testat på lite manikyrer, fick tillåtelse o fixa min finas naglar. och jag tänker göra dem i camouflage mönstrat med, då de passar honom väldigt bra :)

på tal något helt annat måste jag börja våga skita mera på toaletter... för min mage mår verkligen INTE bra av att hålla inne skiten xD

men iaf så är jag hemma i dag fasten jag tänkt dra till Vissefjärda, jag åker dit i morgon ganska tidigt istället, så jag inte behöver stressa sådär sent mot sista tåget.

aja nu ska jag försöka ta o sova och troligen spela lite DS... inte för att jag har så mycke spel.. men de är tidsfördrivande <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback