what you least expect

jag har då tamig fan förstört hela nästa månad, ekonomiskt vis.. härligt..?
men sedan har man jo annat och tänka på. Morsan var go och började snacka om mannen som ljugit och våldtagit barn etc, och de där med folk som inte är sig själva genom internet..
Jag lärde mig för fasen det när jag var 12 år... och hon upprepar sig NU? alltså, ja men det var ju en nyhet?
nä men personen jag snackat med live via skype video samtal som har pratat med mig ärligt och trevligt, nä de kan INTE vara samma människa i verkligheten...
men vad sägs om att vi sätter en blondin skylt på din panna söta lilla mamma.. så vet alla på vilken nivå vi snackar om
Älskar min mamma, men hon kan verkligen snacka utan o tänka<3

så när jag träffar denna människa på stan så är det inte en äldre kille utan en 80 årig gammal gubbe huh?

Kommentarer
Postat av: Bambi

Lätt att han är en 80 årig gubbe!
Så snygg dialekt kan man inte få ha ;) ;* <3

Svar: Haha nämen precis ;)
anotherordinarygirl.blogg.se

2014-03-15 @ 23:02:02
URL: http://onlyaboutmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback