de är visst beroende framkallande de som de kallar kärlek

men när får man de man förtjänar..?
och om man får något, är de verkligen så att man förtjänar det? eller får man de kanske mindre bra om man förtjänar något bättre.?
ja frågor poppar alltid upp i huvuden, men man lever vidare, eller hur?
Fine! jag längtar efter någon o mysa med, få kalla för älskling.. Men jag är annars rätt nöjd med singel livet.. Kunna snacka med vem man vill, umgås med vem man vill, kunna säga att någon är snygg utan och få minst 1000 frågor på halsen om andra tankar...
gezzzz. Jag är glad som jag är just nu, jag har mina vänner som är här för mig och just nu är de det viktigaste ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback