att grunna på förmycket..

jag tänker oftast för lite på många saker, vilket gör mig trögtänkt, men ibland ändå så smart, för jag se då lättare de små och enkla stegen.

Så man önskade att man ibland kunde ha ett hjärta av is.. och många gånger frågar jag mig själv om jag inte har ett is hjärta omlindat med silke, så ingen kan se den sköra hinnan till hur hemsk jag egentligen är.

Men i vilket fall så är jag så rolig i mitt huvud att, jag behöver bara tänka, " Sluta, de finns folk som har de värre" så ler jag och fortsätter med showen jag började med när jag föddes..

För vem vill umgås med en tjurig, kallsint, övergrubblande , elak kärring till Annie..
tror knappast jag kunnat ha skaffat några äkta vänner på de viset.
om man inte är sitt äkta jag, hur kan man då förvänta sig att ha äkta vänner.
jo men nu är de så att alla har sin hinna för hjärtat, tjockare eller mindre i storlek. Alla har sina brister, men det är bara de lilla utav hela oss själva, glädjen vi sprider istället betyder alltid så mycket mera än och sitta hemma med 50 katter och tjura över de forntida gammla ljuva åren och alla barn som stör på din trädgård..
hehe

jo men när man inte kan somna så tänk bara på att de är din underbara ängel som vakar över dig <3
de här inlägget har ingen större mening än o försöka få er o le!<3

Kommentarer
Postat av: Bambi

Älskling!
Du behöver inte alltid le, det är bara att skrika, gråta, morra eller bara springa in i skogen och anfalla en ekorre!
Vi finns här för dig ändå, och vi kommer alltid finnas här för dig!
För vi är dina äkta vänner, hur "trög" du än kan vara <3

2014-03-27 @ 13:23:48
URL: http://onlyaboutmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback