underbart vart de här!

snälla, jag bryr inte om hur över ambitiös du är över ditt nya perfekta liv, jag orkar inte höra det.. jag stör mig bara..
jag orkar inte och jag har så mycket mera viktigare saker för mig..
för allas vetande, så ska jag till tandläkaren.. innan skoltid...

jag ska även ta och leva, shoppa, äta, sova och allt annat såntdär viktigt xD

nej men till helgen ska jag nog träffa farsans fästmö igen! då hon ska ner till sverige :D och så ska hon sova här ^^ <3 

annars lär jag åka till vissefjärda och ha det mys :3

men just nu sitter jag med cappucino toblerone sak xD som frät till extremt när jag hellde i vattnet?! ska de göra de?? blev lite rädd...

men jag ska iaf njuta järnet !! ^^

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fan tog du upp kontakten från första början då ?

Svar: För att vara snäll..? Kan man inte vara snäll utan att det måste bli för mycket?
anotherordinarygirl.blogg.se

2014-01-14 @ 01:28:10
Postat av: Anonym

Va fan tog du upp kontakten från första början då ?

Svar: För att vara trevlig och se hur saker o ting är.
anotherordinarygirl.blogg.se

2014-01-14 @ 01:28:12
Postat av: Anonym

Ja jag försöker vara trevlig tillbaks,o vadå för mycket? Va fan har jag gjort nu mot dig, ja jag är stolt o glad över mitt liv o bara för det påverka dig behöver du inte vara bitter, om det är något du vill snacka om så säg det??

Svar: Haha jag gjorde precis det, på min blogg! Som är personligen jag! Mig och mina åsikter, men du ballade ju ut totalt..
anotherordinarygirl.blogg.se

2014-01-14 @ 10:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback