så dagen blev spännande?

jag stack och träffade Dennie, som faktiskt var en riktig trevlig kille! kan helt ärligt säga att utav bilderna jag sett såg han ut o posera som en douchebag xD men han var väldigt trevlig, vänlig och omtänksam!
Ingenting kännes mera än att han var en härlig typ som jag gärna träffar igen, för alltid kul med flera vänner!

Men annars så hade min söta bambi idag otur men sin taxi :( och sanna valde och följa med mig hem en stund ^^vilket alltid är kul :)

och de där med tandis... jag HATAR emmabodas tandläkare...ALLTID och då menar jag 9/10 gånger! så får jag en utländsk person som tandläkare/hygienist... och jag har inget emot utlänningar, nej det är bara det att DEM KAN INTE KLAR SVENSKA!!!!!!
och jag fattar ju inte ens norska eller danska.. hur i H*LVETE ska jag kunna förstå vad de säger när de bryter så otroligt hårt?!?!?!? blir galen, och jag får ju alltid en ny... GAH! får damp på dem snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback