har nog tur!

jag må ha 2-3 olika pers som kanske kan hänka till VFJ.. men bara KANSKE! annars får jag bara ta med mig lite färg o penslar, så är det löst.
flyttning lär inte ske på längre tid beroende på olika skeenden.
livet rullar på och jag överlever, vad för nytt existerar i mitt liv? .. hm..
något possitivt? nja, jo , jag fyller ju under lovet.. so I got that one going for me, which is nice..
dock är det några veckor kvar .. typ 4..... men men, födelsedagen är halv planerad med mänskor och lite roligheter lär ske iaf!
dagen i dag lär gå ut på att döda lite övertid.. för jag hatar helt ärligt dötid... får förmycket utav det.. men dock vill jag heller inte göra något arbetande under min lediga tid... :P jadu.. vilken kombo.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback