börjar nästan gråta!!

Älskar verkligen att det numera går tåg till Vissefjärda! då slipper jag allt detta körande med bil eller buss.. men jag är dock så jävla ledsen för att det går tåg till Vissefjärda :(
för nu är det så att i värsta fall så får jag inte längre något inackorderingsbidrag.... vilket betyder att morsan och farsan kommer ha det svårare o betala min bostad.. och i värsta fall så måste jag flytta tillbaka till Vissefjärda... så då får man bli van vid pendling?... härligt...
om jag tar mig fan i det så kan jag lyckas fixa ett CV snabbt och hoppas på ett bra betalt jobb så jag kan jobba så ofta som möjligt för att få in egna pengar till kanske samma eller ny lägenhet.. för jag vill verkligen inte pendla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback