så det vart det.

 
erhmagerd!

Jag vill ha en egen måne! som jag kan åka till! <3

i brist på annat så får man väl ta sig en hutt,
nä juste, jag har ingen hutt hemma, och jag planerar verkligen inte på att bli alkis...

men dagarna är dryga, men mindre dryga än vad de brukar vara iaf ^^ <3

man längtar efter saker som inte är säkert, och det kan skada en själv, men jag känner att jag håller mig på jorden! :)

(Must Love Life) glöm inte bort att det viktigaste du har är du själv. och allt som sker omkring dig, det är dina steg som tar dig dit du går. Och olika vägar kommer så ta vara på varje steg, även om det är ett dåligt steg, för att i varje tunnel av evigt mörker finns det ett ljus i slutet.<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback