om jag inte mådde illa innan så gör jag det nu..

skolsköterskan har ännu en gång visat hur urdålig hon är på sitt jobb.. 
mitt sår hade torkat till sig och börjat läka fint och så, utseende mässigt, Men som läkare skulle hon kanske ha inspekterat lite hu huden och såret låg till, för det jag fick se nu gav mig en chock....
 
som några utaver säkerligen vet hat jag trypopfobia.. det vill säga fobi för hål. och naturliga hål funkar ok, men som i hud eller djur och sådant... NEJ det funkar inte... 
 
så jag kommer hem, kollar till sårskorpan, och såg att en skorpa va lite uppe i lufte, och självklart var jag tvungen att inse att de var skin så jag tog bort det.. och det kom var.. och det kom mer var, och tillslut var det ett litet hål i min hand.......
så nu har jag fått plåstra om mig själv... IGEN.. 
för tydligen så var det inte riktigt läkt, då den inre delen av handen var blockerad att den jäkla skinnbiten som hon hade tejpat fast och inte tagit bort, trots att jag noterade det.
 
känner mig äcklad, och arg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback