jadu..

dagen har väl inte varit den bästa, men jag överlever. 
vaknar med huvudvärk och tinnitusen tjuter åt rena hellsicke! Så jag tar mig en ipren och drar mig t skolan, och jag har även sagt att jag skulle följa sanna i dag efter skolan.
Då jag lovat morsan att gå till skolsyster för att kolla till mitt sår på handen.. dock vettefan vad skolsköterskan egentligen är där för, hon kollar knappt på det ch bara plåstar om det dåligt, morsan gjorde de fan bättre..
I vilket fall så säger jag då till skolsköterskan att jag tagit värktablett emot huvudet, och att värktabletter inte funkar på mig, (det har då gått ca 2 timmar sedan jag tog den) så hon frågar vad jag tog och hur mycket och ger mig sedan 2 jävla panodil... DEN SATANSKAPET HAR FAN ALDRIG FUNKAT!  men jag tar dem och vad ske? 
INTE ETT JÄKLA SKIT!
utan jag går runt i skolan med huvudvärk, tinnitus, och lätt illamående. känner att jag kan faktiskt inte va en dålig vän och strunta i att gå med sanna <3
men efter ca 3-4 timmar efter de andra värktabletterna käner jag mig bara värre, och jag orkar knappt va uppe i klassen.. så jag med dåligt samvete frågar sammsam om de ok att jag drar mig hem istället och förklarar för lärarn hur de är och drar mig hem.. 
och när jag väl kommer hem lägger jag mig på sängen, somnar till i 3 timmar, vaknar lika illamående, men med midre huvudvärk, så jag tänkte, Äsh, jag är säkert bara hungrig..
nope..
istället vill min mage få mig och spy mera isället... så jag håller tummarna för inge kräk sjuka och hoppas på bättringsväg redan i morgon <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch då! Känns inte som att skolsyster är så jätte bra på det hon gör, liksom hon borde ha starkare tabletter i fall att. Hon har ju ändå förhoppningsvis en utbildning om läkemedel och sånt. Wääh!

Kjamisar och krya på dig! <3

2014-02-10 @ 20:34:13
URL: http://blackwedding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback