det rullar på!

jag känner mig glad! väldigt glad!
och jag känner mig även bekväm, lite lätt spänd, men väldigt jordlig.
så livet går vidare och jag lever vidare, jag finner saker som jag känner väldigt bra för och mitt liv ser ljusare ut ^^

that poem thing thoo...

nah, jag kan inte skriva poems men jag visste inte hur jag annars skulle kunna beskriva min dag i dag på något bättre sätt och saker som händer omkring mig utan av försäga mig på något vis xD

sure thing, jag snackar med en person jag känner lite mera för
sure thing, jag håller mig grundad och låter mig inte fallas in en den dära "fan girl" spasmer vissa får när man blir förälskad.
sure thing, jag har inte berättat för någon riktigt hur allt ligger till och vem och vad som sker omkring mig, men simple as just det att allt är okej, räcker för mig att beskriva det^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback