Det känns skönt

att kunna snacka med någon, men utan att behöva berätta för alla om allt.
the private life is a good one.
Jag får kanske inte den mundiarren jag brukar få, men jag finner det behagligt att låta bli. För säger jag A måste man ju tydligen säga B.. och jag kan lätt utan hindra mig själv råka gå in på C... och jag är inte pepp på det.
Men det finns ingen regel (sure att man kan säga de är oskriven regel) som sägar att man verkligen måste säga B efter A!
så kan ju lika gärna strunta i det ^^

jag lär väl få folk på halsen som kommer fråga, men lika bra o ignorera så bra som möjligt.. men som de flesta vet så kan jag inte ljuga, visst att man inte direkt ljuger när man inte berättar något för nån, men jag ser de mer som uppriktig ärlighet och är man inte ärlig så ljuger man ju?

i vilket fall, så är jag glad och tänker hålla mig ifrån det stadiet då jag får mundiarre ett bra tag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback