vart ska man ta vägen..

känner att jag inte längre har så mycket tid..
jag har varit i vimmerby med sara och haft det jätte trevligt! träffat nytt folk och även människor man träffat någon gång innan :)

jag har varit dum mot mig själv.. nu när vågen väl sa 79.5 så blev jag så glad att jag tog mer tag i appen, för att nu jäklar ska det gå bra väg! men så fort jag inte är hemma.. så vägrar min hjärna o tillåta mig o använda den.
Jag nästan skäms för att använda den öppet, då var gång jag gör det är de enda jag får e negativa kommentarer. varesig de är i skola eller privat
*åh, så du ska banta nu*
*varför räkna istället för o bara äta normalt*
*usch jag klarar inte av kalori räknande människor*
*vad gör du? åh du räknar... får du ens äta något?*

JA OKEJ! jag får äta, men med måtta, och jag kan inte koncentrera mig på den måttan utan appen, och jag får ju i stort sätt inte göra det....
kan inte folk bara sluta bry sig.

när en smal människa säger att de är feta, då drar jag fram min mage, och ben, för jag VET UTAV FAKTA, att jag är större och väger mer än dom. och jag vill att de ska se hur smala de är! men inte alltid de funkar..

jag önskade jag var snyggt smal, jag vill väga runt 58 kg egentligen, men de är en ännu längre väg dit.. och jag vet att de är mera "normalt" för mig o väga typ 65.. men aja, de är iaf vad jag vill..

i det stora hela så är bara grejen den att man ska tycka om sig själv.. men det gör inte jag, och har aldrig gjort, DÄRFÖR så "bantar" jag, men jag bantar inte, jag ÄTER MINDRE bara.

klart alla är perfekta på sitt sätt. men jag känner mig inte perfekt, därav gör jag så här. så låt mig, jag behöver inga onödiga kommentarer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback