okej, jag måste komma igång igen

jag har helt stannat, och de går inte för sig! inte om jag ska kunna se bra ut tills fairycon... FUCK och peruken har inte anlänt ännu.. fuck me..
aja, jag försöker hitta lite chanser till o bli bättre på och hålla mig i schack.. jag menar hur mycket mera tid har vi tills sommaren?
och jag har ännu inte fått något besked om sommarjobb, eller ens körkorts grejen... Fan kan inte äldre människor lära sig och kolla mailen om de skrivit upp att man kan nå dom genom det...
aja, det blir tandis nu på onsdags morgonen.. fan, hål o skit... FUCK ME...
Must love life, right?
no wait, fuck me right?
ÄSH jag orkar inte.. varför inte bara ta o ruttna ut ist..
aja gotta push it, push it, to the limit, limit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback