nämen jaha?

såååå, jag ska precis se till och ringa för ett sommarjobb som jag kanske senare kanske kan behålla som deltidsjobb om jag har tur. För jag har ju endast sökt ett enda sommarjobb och de vart inte inom kommunen, så ingen stor chans man får det...
 
FEL!! Fick ett majl om att jag fått jobb på kyrkogården..
jag har för mig att på kyrkogården så jobbar jag i 4 veckor, 5 timmar per dag, och får fast lön.
 
men! café jobbet jag skulle ringa till, får jag timmlön, och den är hög.. Ush! måste kalkylera senare om vilket som ger mig störts chans för bättre betalning... Matte.. fy. fräs..
 
 

Kommentarer
Postat av: Bambi

Ge mig ett av jobben?

Svar: Om du vill jobba i en gel månad i vissefjärda så ;)
anotherordinarygirl.blogg.se

2014-04-20 @ 16:40:58
URL: http://onlyaboutmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback