okej jag vet..

jag bloggade knappast i dag... och det är för att jag för det första har bara kollat filmer i skolan och efter skolan, så har inte ens haft i minnet och gå in på bloggen :)
Dock! har jag nog KANSKE löst mitt mysterium!
jag kan ha min svarta klänning till rockabilly festen. MEN, den är för lång i ärmarna...+ behöver ett stort rött band i mitten, och då menar jag BRETT!
om det inte är så att jag åker till mode huset och hittar det jag behöver :3 vilket troligtvis inte kan funka då jag har typ 12 kr på kontot..... ska få återbetalning av en kompis i morgon ändå så då har jag kanske 50kr kvar :P.....
yeiy.. smarta mig...
hoppas jag överlever denna tragedi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback