min älskade vän <3

jag ska till min äldsta vän,( nej hon är inte gammal) hon är den som varit min vän längst av alla!
Felicia <3 saknar dig <3
 
det är inte så ofta.... vem försöker jag lura, det händer till och från, men iaf så ville jag bara säga det att i går så shoppade jag.. vet händer typ ALDRIG!
Meniaf så när jag stod i omklädningsrummet med morsan påpekade hon att jag borde gå ner i kilon, jag verkade ha gåttupp enligt henne... 
Men jag tänkte inte särskilt länge på det då jag skulle få gå och kolla på en lägenhet..
min nyckelknippa är mycket finare nu må jag säga :D <3 <3 <3
så jag är jävligt lycklig just nu, får börja flytta in redan på måndag! :D <3<3
ha det gutt<3 XOXO Another ORdinary Girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback