blurrr

Jag borde som människa ta och hjälpa mina nära o kära då de behöver mig, men lika så som att jag håller på att bli socialt inkompetent så verkar det som om jag håller på att glömma bort hur man tar hand om folk. Dock är jag samtidigt förvirrad inom just det.
För jag vet ju såklart att alla är olika och vill troligtvis bli behandlade olika oxå. där av kan det vara väldigt svårt att veta hur man ska bete sig.
Min morsa o farsa säger till mig att jag blir sämre och sämre på att tacka för saker.... Jag vet faktiskt inte om jag glömmer bort det omedvetet eller undermedvetet, då jag inte direkt är den bästaste vänn med mina föräldrar.
Men då min PV verka tro att jag inte uppskattar det han gör för mig, köper till mig, att han är en så snäll och underbar kille! Men jag uppskattar honom och allting annat han gör väldigt mycket!
Faktum är att jag uppskattar och älskar allt han gör att jag blir i stort sätt stum utav mållöshet. Jag säger dock till honom att han inte behöver lägga ner pengar på mig då jag inte vill att han ska slösa sina pengar på någon annan än sig själv. Fast att han gör det varsamt<333
men självklart så är jag extremt, verkligen Exalterande glad över att ha honom som min pojkvän! han är verkligen en riktig skyddängel för mig, en prins helt enkelt<33333
Jag är ändå rädd för att han inte litar på mig även fast det att jag är ärlig mot honom.och Jag tänker leva upp till att ALDRIG NÅGONSIN göra som mina föräldrar....

På tal om annat, i morgon är det lördag, jag ska gymma, sedan kolla bio med älsklingen.Jag är lite små fundersam över hur det går för farsan då han just nu verkade vara i ett litet minibråk med in tjej/ kvinna då hon verkade tjurig och han blev små sur för det:P låter även som att hon gråter:O
Jag har även haft lite små strul i magen. hoppas på att jag inte har någe virus eller så så jag inte blir magsjuk:( <333
XOXO Another Ordinary Girl <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback