under dagen har det hänt allt o inget i det verkliga livet?

näe men har varit helt utanför verkliga livet i dag, nördat harrypotter som fan med mina sötnosar!<3
Pöjken tänkte komma hit först men deet blev ej så, han hade sysslor o göra så han fick stanna hemma :/ och jag får lyssna på musik och skala potatisar... vilket ett fåtal vet att jag tar en evighet på mig att göra.. har väl skalat en 6-7 stycken nu på en kvart 20 min :P <3 och jag har nog 5-6 kvar :3
hihi <33
men jaja jag har nu då som sagt tappat min mobil så den inte fungerar och har nu en SONY ERICSSON som är från stenålldern!
yeapp!
så känn dig lyckligt lottad som har touch på din mobil ungjävel! xD <33333
XOXO Another Ordinary Girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback