Mood in songs.

såg en rolig sak på youtube och tänkte göra något liknande.
Så jag ska alltså skriva vilka låtar som passar in till hur jag känner mig i dessa känslor :)
 
Glad - Rain - Hans Zimmer
Skamsen - Jag orkar inte mer - Markoolio
Arg - You can't take me- Bryan Adams
Ledsen - For the love of a daughter - Demi Lovato
Sur - Sing - My Chemical Romance
Kluven -  Complicated - Avril Lavigne
Paranoid - Bohemian Rhapsody - Queen
Blah/nere - Skyscraper - Demi Lovato
Förkrossad - It's my life - No Doubt
Frustrerad - My song know what you did in the dark- Fall Out Boys
Vilsen -  Rosalita - Barbados
Lugn - A Thousand years - Christina Perri
Förvirrad - Melody Circus - Savant
Busig - Scotty doesn't know - Lustra
 
Finns flera känslor o så men aja detta funkar änslålänge :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback