it's a little bit funny?

det finns så mycket man vill ha, men så lite man egentligen behöver. varför suktar vi efter mer när vi ändå är nöjda? varför måste pengar vara ett så viktigt ämne? trodde det bara var något man började med för att förhandla förr i tiden. nu är det hela livet ut var dag...
1. jag önskar jag kunde förflytta mig genom olika dimesioner och tidsåldrar.
2. jag önskar jag kunde få en kraft av formskiftning.
3. jag önskar jag kunde ha en påverkan med att ändra folks beteenden och humör.
4. jag önskar jag kunde hela skadade och döende
5. jag önskar jag kunde vara magisk. ha kraft att trolla
det är mina top 5 önskningar... har INGET med pengar och göra.. men de är alla dock totalt omöjliga att få...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback