aldrig varit så besviken på mig själv?

jag måste då ta och säga de att det går inte en dag utan att jag tänker på om jag kunde dö?
hur det skulle ske
när det skulle ske
hur jag skulle reagera
vad som skulle ske
det skulle kunna hända nu
det skulle kunna hända i morn
det kunde ha hänt tidigare i livet....
näe men bortsätt från att jag har gått runt halvt borta hela dagen i dag och några dagar innan så måste jag säga att i går måste jag ha haft riktigt dålig karma utav vilken anledning vet jag ej...
men jag tappade iaf mat på mig själv under dagen.. rödbetsallad på ett vitt linne....
sedan tappade jag min väska...
senare den dagen tappade jag min mobil på asfalten och den sprack med en spricka på skärmen och touchen fungerar inte längre samt attallt cp suger!
jag tappade även handkontroller här och var :( uscha, tycker synd om folk som gått med mig i går o i dag :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback