100 stuff 'bout moi!

1: Namn? Annie
2: Stjärntecken? FISKARNA love the sea!
3: Tre rädslor som du har? Vara fast i stånga utrymmen, bli slagen, dö
4: Tre saker som du älskar? Choklad, Djur, te
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? kackelackor, växter, arga gammla gubbar och min stor tå
6: Har du lärt dig ett nytt språk? nja, fast nee xD
7: Har du en Bästa vän? jo ja det har jag.

8: Din sexuella läggning? heterosexuell

9: Din första dejt? Bio
10: Hur lång är du? 164 cm
11: Vad saknar du just nu? någon att vara med :3
12: Vilken tid föddes du? vet inte, vet bara att jag kom ut på 2 timmar..
13: Din Favoritfärg? Svart
14: Är du kär i någon? JA<3
15: Favoritcitat? Must Love Life
16: Favoritplats? har bara varit i spaninen hela mitt liv, så spanien!!
17: Favoritmat? räkstuvnings gryta.
18: Är du någon gång ironisk? kan väl ske.
19: Vad lyssnar du på just nu? Sannas röst när hon pratar :3
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Håret, benen och kropp
21: Skostorlek? 41-42 tihi
22: Ögonfärg? blå is grå
23: Hårfärg? mörkbrun
24: Favoritfärg på kläder? svart vitt rött
25: Har du någon gång busringt någon? aa
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? olika det är en kvinna på dom <3
27: Meningen bakom ditt alias? Another Ordianry Girl valde jag då för att jag är bara som en i mängden, jag tar mig själv inte som någon speciell, jag finns bara till för att finnas inte för någon specifik uppgift eller öde mer än att gör folk glada. däför är jag bara en annan ordinär tjej.
28: Favoritfilm? trassel. 
29: Hur känner du dig just nu? kär, trött, glad, mätt, kaffeig o allmänt trög
30: Någon du älskar? de jag älska duh? Alla jag känner!
31: Din relationsstatus? Upptagen med min pöjk
32: Din relation med dina föräldrar? Morsan, ok . Farsan, njaaaa sådär..
33: Favorithögtid? Halloween.!!
34: Tatueringar/piercingar du har? näe haren högre öron piercing men gills knappt
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? näs piercing och vvill ha tatuering vet bare inte vad o vaert.
36: Anledningen till varför du blev medlem här? behöver någon stanns o skriva av mig så jag inte blir extrem depp o dör.
37: Hatar du och ditt ex varandra? Näe vänner är nog inte men inte ovänner?
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? nja ibland ibland inte :)
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Näeee!!!! fan heller att ska ha kysst pappa!!!!!!
40: När höll du senaste handen med någon? igår (lördags)
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Allt emellan 15 - 1h 25 minuter..
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna?....nej men jag borde...
43: Vart är du just nu? I soffan
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Samsam, Anni, Bambi, Ibush
45: Har du varit på ett bröllop? aa min morsas andra :3
46: Bor du med dina föräldrar? Jag bor hos pappa för tillfället..
47: Längtar du till något? ibush o jag ska till spaniien
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ibush, om någon annan kanske Alexander Högberg
49: Har du varit underviktig? NEJ NEVUR
50: När kramade du någon senast? Morsan igår inna hon somna
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? ge den personen en bitchslap, pungspark sen dra / samt göra slut...
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Ja de gör det säkert, jag är ju översnäll
53: Något du inte gillar med idag? Glömde hundbajspåse..
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Demi lovato och Johnny depp
55: Vad tänker du på mest? Harry potter....
56: Din konstigaste talang? spända klo fingrar :P

57: Har du några konstiga fobier? Klaustrofobi, Coulrophobia, agraphobia, amychophobia, Bogyphobia, Ecclesiophobia, Emetophobia, etc..

58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Framför ofc!

59: Vad var din senaste lögn om? Jag kommer hem till middag?
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? med mobil via telefonisk, via datorn video!
61: Tror du på spöken? Ja
62: Tror du på magi? Ja
63: Tror du på lycka? Ja
64: Hur är vädret just nu? soligt med snöande.
65: Vilken var den senaste boken du läste? hunger games
66: Gillar du lukten av bensin? JAA SOM FAN!
67: Har du några smeknamn? Nannie.. hest..
68: Senaste skadan? slog mitt knä mot ugn..

69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? hmm, om man kunde byta namn till spara eller slösa blir jag slösa ...

70: Kan du röra din näsa med tungan? näe
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? joo någognstanns
72: Favoritdjur? HUND! häst, katt, lodjur, tiger

73: Vad gjorde du igår vid midnatt? sov..
74: Vad tror du satans efternamn är? Perkele.
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Hips don't lie

76: Hur kan man vinna ditt hjärta? enkelt jag är svag för romantik och charmerande saker.
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? inget för jag vill inte ha en gravsten, jag vill bli kermerad och utspädd på en vacker plats (INTE MINNESLUND) som betyder något för mig!
78: Har du varit olyckligt kär? ja det har jag nog varit någongång..
79: Ditt favoritord? Kuromi
80: En bra blogg du följer? www.onlyaboutmylife.blogg.se
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Älska livet för vad de ger dig, varesig det är bra eller dåliga saker, livet har gjort att du har en chans o leva så älska det.
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Sanna ! don't say that i told you..... 
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? en fluffig boll på moln som är rosa :3
84: Har du haft sex? Jo Ja någon gång har det väl inträffat :3
85: Har du köpt kondomer? när jag gick i 6:an
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Neä
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej? Ja
89: Kysst någon i regnet? Ja
90: Haft ett jobb? näe, eller prao :P
91: Lämnat huset utan plånbok? ja
92: Mobbat någon på internet? Nee bara sagt ifrån
93: Haft sex offentligt? neeeje
94: Rökt? aaa...
95: Druckit alkohol? jaa

96: Är du vegeterian? Nej

97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? HAH! GAYYYY, MER OFC!!
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? har hänt, varit länge sedan dess
99: Varit utomlands? ohjaaa!
100: Fått ditt hjärta krossat? Ja, en del ggr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback