jag vet skillnad...

jag vet faktiskt skillnad på fantasier och inbillning. Och det är sjukt läskigt när man hör något riktigt klart och tydligt, kan identifiera detta, ser det inte men ändå göra det? hänger du med?
alltså jag kan svära på mitt liv att jag inte inbillade mig...
jag satt vid min dator, hade precis kollat färdigt på en film, sagt godnatt till min pojkvän, tänkte lägga ihop datorn.
Då helt plötsligt mitt vänstra öra börja tjuta( det gör det ofte til o från) men när tjutet väl hade försvunnit, så hör jag en mans röst, klar och tydligt. Han lät rädd, men arg och sträng. jag såg honom inte, men på hans röst, som jag inte kände igen från något tidigare, så kunde jag se en halv silhuette av honom, normal runt huvud, väl uppbygd kropp, inte för stor utan väldigt enkelt. och i skriket som han gjorde så var det som om han räckte en hand till mig, eller mot mig?
i vilket fall var det ingen mening han skrek. det enda jag kunde höra var som ett eko efterråt..
det han skrek var bara mitt namn.
ANNIE!!!... sen eko,eko,eko,eko,eko....
ljudet i säg lät inte som om jag tänkte det.
utan han lät så nära fast ljudet försökte tränga igenom. som om det kom utifrån eller ifrån en annan del av huset.
jag hade hörlurarna på mig, så efter tag gissade jag på att det var kenth. men jag tog av hörlurarna och ekot var borta men inget skrik. det var knäppt tyst.
fan vad rädd jag fortfarande är, och självklart skrev jag direkt till min PV och han s´ringde mig senare. men jag fick tvinga mig själv till sömns, för fan jag vill inte vara med om det igen.....
men en sak jag undrar är.... VAD FAN VAR DET?!?!?!?!?!??!

Kommentarer
Postat av: Samsam

Hur ärlig ska jag vara med dig?

Svar: 100
anotherordinarygirl.blogg.se

2013-07-02 @ 21:44:57
URL: http://sansann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback