finnas?

Att "finnas där" för någon, det är ett mycket starkt uttryck som folk använder för ofta. En del använder det bara för att få saftig information så de kan skvallra vidare det till andra de känner. 

Det är FEL!

att finnas för någon är ett starkt löfte som ska betyda

 "Jag är här när du behöver mig. Alltid, när som helst, vart som helst, även om det är dålig timing, jag finns här så du kan nå mig så vi kan prata och du får ut det du behöver ha sagt. Och det kvittar om vi redan kommer att ha glömt varandra, bara ring när du vill."

Jag kan skriva att jag "finns" då jag verkligen vill finnas för den person jag vet har det så tillräckligt dåligt att jag känner det  nödvändigt att ställa upp om personen behöver mig. Men klart jag inte alltid säger det. delvis för att jag vet att jag bara är ett extra hjul som finns ut i fall att. Och jag nöjer mi med det, för jag klarar det fint.

Det jag vill få fram är till er fjortisar som bara säger " finns gumman" "finns alltis sötish" "åh darling finns" PLEASE!! istället för att skriva skit många kommentarer för att få bekräftelse om populalitet och omtyckande så skriv på PM= privat meddelande!DÅ bryr du dig kanske lite mera. om inte annat VÄNTA till personen kommer fram till dig och säger det. gör den inte det, är det inte din sak att lägga sig i!

ah, de var de för mig, tack hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback