WOW!

dålig uppdatering?!
sorry, men har inte haft någon ork på senaste tiden o blogga, är sjuk på nytt efter att hunnit bli frisk med två dagars mellanrum..
ligger förtillfället hemma och drygar sönder :(
i går var det fettisdagen, det spenderades med alexandra och sara på först konditori fiesta med semlor och sedan varm choklad på espresso house!
mycket gott mår jag säga!
i morgon blir det att gå till skolan och åka tidigare därifrån då jag ska till barnmorskan och fixa nya p-piller! Och eftersom det är alla hjärtans dag i morgon så ska resterande dagen spenderas med Älsklingen! <33
Men jag håller oxå på och hjälper alexander med designen av hans blogg, har visserlien inte kommit särskillt långt ännu, men det lär nog gå snabbt iaf :)
men ska kolla lite film nu och kanske svettas lite, sova lite, duscha lite och käka lite så hoppas jag att jag är frisk i morgon :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback