lustigt?

jag finner det underligt lustigt, hur jag varje jäkla år känner samma känsla att jag inte egentligen fyller år på min födelse dag... vrf?
jag är alltid förvirrad, och just nu i år, jag vet inte exakt vad men har absolut inte en syl i vädret med i tankarna om att jag är varken ett år äldre, att jag fyller år, eller ens att jag borde vara peppad på att fylla år.. när det inte ens är min födelsedag..?
kan det ha o göra med att jag är förtidigt född? eller är det bara så att jag behöver sova lite extra?
jag vet inte.. men jag ska sova nu iaf så jag hinner duscha under dagen då jag kanske inte blir firad ett skvatt förrens mot kvällen...........
okej förlåt för att jag klagar så mycket, men det är som sagt absolut första gången jag spenderar en födelse dag ensam utan någon vuxen, förälder...<3
så jag tycker själv jag kan få spendera de närmsta timmarna med att tycka synd om mig själv.<333
XOXO Another Ordinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback