hemma :)

well, nu så är man hemma, och ensam :/ eller näe inte riktigt.
Farsans Flickvän är hemma, så jag är inte helt ensam. Men förlåt, jag vet, jag har inte bloggat på typ 1000 år!
Och jag har inga riktiga ursäkter, har mest varit lat ochinte orkat logga in via min andra dator hemma hos min morsa.
För jag har varit hemma hos morsan nu i helgen då hon hade bestämt sig för att fira mig tidigare istället xD Och då min pappa ska ta o fira mig denna nästa helg eftersom han åkt iväg till spanien nu i dag tidigt i morse...
Så ja, jag är just nu hemma ensam i mitt rum då sötnosen åkte hem till sig och hade saker o göra :) Så nu så kommer jag vara halvt ensam fram tills i morgon eftermiddag tror jag, om jag inte ska hälsa på farmor då :) kan ju alltid vara kul :) <33
Men iaf så en liten rolig sak som var ganska halv seriös födelse present som jag fick var just KNÄCKEBRÖD, ICAs egna med.. :D min mormor var så gullig, hon sa de * De verkade väldigt goda och nyttiga med, utav vetemjöl var de oxå tror jag då allt.*
för att vara helt ärlig så måste jag säga det, att vid det ögonblicket visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.. visserligen skrattade vi allihopa åt det.. SENARE..
men ska inte klaga fick pengar av morsan och amerikanska saker ifrån broshan, han var typ den enda som gav mig något intressant jag inte önskat mig. Och det är han faktiskt först med!
För en rolig sak med mig är just den att, jag är så lätt grinig att blir just min jul/ Födelsedag inte så bra som jag hoppats kan jag lätt börja böla och hata livet xD neee, fasst jo det är alltså sant, visserligen var ju älsklingen med hemma så jag höll igen så gott det gick :) <333
För jag hatar faktiskt den egenskapen med mig. Det är ett stort bevis på hur bortskämd jag egentligen är, vilket jag HATAR! Men i och med att jag vet detta så brukar jag ALLTID säga, * Köp inget som jag inte önskar mig* för det är just det, får jag något Idiotiskt och det var inte min önskan, så kommer jag tillslut o storlipa förr eller senare...
Okej, nu vill jag inte försöka få en alldeless för negativ stämning i min blogg som det varit förr, så jag kan lika gärna fråga er som läser,
Vad gjorde du på alla <3 dag?
och juste om det är någon som har lust o snacka, logga in på skype vettja ;) <3333
XOXO Another Ordinary Girl <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback