att sakna någon..

det gör så ont att inte kunna träffa männskan!
att vara sjuk suger! Vet jag kan vara jobbig och gnällig samt lite tråkig ibland, men jag är inte alltid så, jag har bara sådan otur nu :( <3
att inte träffa dig får mig att må sämre än sämst, saknar dig jämt och ständigt!
vill förevigt höra din röst, ha dina armar runt om mig, känna värmen från din kropp, känna tryggheten i dina kramar och glädjen i dina kyssar <3<3<3
Du är så hypnotiserande, du får mig att skratta när jag sjunger, du är den som får mig o le när jag sover <3
Gladare har jag då aldrig varit under tiden jag varit sjuk när jag vet att jag snart ska träffa dig igen :) <33
Published with love XOXO
from :Annie Ohlsson
to : Ibush Momcila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback