Alla hjärtans dag!

alla hjärtans dag är den dag då vi visar vår yttersa kärlek till de vi älskar, de flesta tror nog att det bara är för dom är är tsm med någon. Som det här med Cupid kärleks bebisen som skjuter hjärtformade pilar på olika pars rumpor så de blir kärleks kranka!
LÖJLIGT!
Kärlek är inte bara för din partner utan oxå för din familj, dina vänner, dina ovänner, dina nära o kära så och säga :)
Alla Hjärtans dag kan vara en plåga för de som är singlar enligt vissa, och visst jo jag har väl oxå varit singel på en alla hjärtans dag, och självklart klankade jag ner på mig själv för det..
Men jag visste inte bättre?!
Så istället för att vara en surgubbe i hörnet och grina, ge ALLA dina bekanta en Hjärtlig hälsning :D
Jag lovar att de alla får en instant facelift! :D
ha en Riktigt härlig alla hjärtans dag! och ja jag kommer fira min med min älskade ! trotts att jag är döds sjuk xD <33333
XOXO Another Ordinary Girl<3<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håller med dig! Det är så tråkigt när alla tycker synd om sig själva för att de inte har någon kille/tjej.. Jag har alltid övelevt då jag var singel. Höhöhöhö :3

Kjamisar! Krya på dig, saknar dig! <3

2013-02-14 @ 22:59:31
URL: http://blackwedding.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback