Dagen spenderades hos sanna!

efter skolan så hängde jag med sanna hem, och det blev lite längre än vad jag trott. men vi hade ju roligt så!
ja fast i morgon så är det hon som hänger med mig ehm, till Vissefjärda, och för alas info så är hon den första att komma till mitt boende i Vissefjärda :P
blev lite besviken nu i dag... skulle egentligen legat på 84.3-4 men istället var de på 85.5....
så jag har i stort sätt gått upp ett kilo denna vecka istället för ner?
trotts att jag följer den dära jävla appen..
JAG FÅR JU FÖR FANKEN INTE ÄTA MER ÄN 1194 CALORIER OM DAGEN! (Min kropp ska alltså göra av med 2400 calorier/dygn) enligt fakta..?
så ja... bra att det går .. frammåt.
men ännu en gång, det är bara att ta tjuren vid hornen och kämpa ännu hårdare!<3
ska klara det! måste! Jag vägrar ge upp nu! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback