hej..

jag hade tänkt skriva lite här om dagen, fast det hade bara varit massa av negativa saker då jag hade sänkt mig själv i självförtroende sommSATAN!!
men min pojkvän vägrade låta mig vara en tyst stund med mig själv ensam så han hällmig sällskap i skype så jag inte blev alldeless för deppig :3 <3
så jag klarade mig :D
men jag ber HEMSKT MYCKET om ursäkt :O
jag vet har inte bloggat på år och dagar :D men aja :3
shit happens! I mean look at you.... or me? :O <3
men har tyvär en dålig vecka/veckor...
jag har inte ekonomi så det räcker till min älsklings tårta :(
jag har säkerligen någon emot mig, vem? jag har ingen aning :(
när jag går ute på stan/ väntar på buss blir jag röksugen :P <3
JAG VILL INTE!!!!
men men, jag måste reda ut all j'vla skit :;(
och juste mina ÅÄÖ vill inte fungera på facebook i bland så kjag kan bara som mäst fixa ihop ¨+a=ä ¨+o=ö men finns ingen för Å! :(
ska fixa färdigt min nationella nu bye :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback