Ello??

elllo, my name is hest, and I wod lajk to C jor deik. :3
näe men påsken är över, vilket är ok..
spenderar lovet med sötnosen, fast i morgon blir det att åka till sanna, då hon o jag ska mötas här i lindsdal först (eftersom våra pv's bor här och vi är här samtidigt), sedan åka in till stan och ha skojiigt!!! <33
Filmningen blev äntligen färdig i dag så pöjken ska bara klippa redigera och dubba allt nu under lovet <3 har med mig lite saker så jag kan underhållla mig själv när han jobbar :) <33

Jag har faktiskt blivit spådd i kaffe :) lite kul o höra faktiskt
tydligen ska jag ha en person som verkligen hatar mig :'(
två vänner som är avundsjuka på mig :(
ca 5-7 vänner ink. mig skulle åka iväg någonstanns :D <33
någon (en) i min familj tycker inte om att jag o ibush är tsm :O
jag och ibush är väldigt tajta :D
jag ska ha någonstanns där jag sparar mycket pengar :P (sparkonto?)
jag ska även åka väldigt långt bort :O :D <33
XOXO Another Ordinary Girl <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback