behandla folk så som du vill bli behandlad själv.. (Gyllene regeln)

Ja felicia jag fick ideén ifrån dig nu, men det är för att jag känner oxå att du har rätt.
 
Jag kommer ihåg när vi var små och på dörren eller vid sidan av den så stod den en klar och tydlig Regel, den viktigaste... Gyllene regeln!
BEHANDLA FOLK SÅ SOM DU VILL BLI BEHANDLAD SJÄLV!
 
jag märker faktiskt lite här och var att folk utnyttjar andra folk som lyder efter sådant. ex. att man gör något mot någon annan som man själv inte hade tyckt om att bli behandlad själv och tänker inte på det...
 
Men just nu har jag lite svårt att bestämma mig...
Jag kan inte dissa en av två personer... speciellt inte om båda två betyder så otroligt mycket för mig!! <3 men jag har nog kunnat hitta en lösning nu.. <333 jag får återgällda den ena bara väldigt mycket sedan :D
 
Jag är den där personen som tyvär tar den regeln på för seriöst allvar, jag kan inte vara elak mot någon om jag vet att jag verkligen inte skulle tycka om det själv heller.... men jag ger ändå inte igen direkt om det inte bli för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback