200 frågor?

 

1. Är du kär? - nejdå, jag är bara i ett förhållande för att jag inte orkar vara ensam? VADFAN TROR DU?! <3<3 (älskar min älskling så mycket som en älskare bara kan göra<3<3)
2. Har du snusat? - har provat, tog 3 sekunder, sen ut igen!
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - nej det har jag inte
4. Har du legat i sängen bredvid en kille? - Ja, ofc?!
5. Har du blivit dumpad? - Ja ett flertal gånger
6. Har du blivit slagen allvarligt? - typ...
7. Tar du droger? - NEJ!
8. Brukar du räkna dina fotsteg när du går? - Nepp faktiskt inte :O
9. Har du pussat en tjej? - Ja det har jag.
10. Hatar du någon? - hmm ja det gör jag, tyvär en som jag är för närstående till..
11. Älskar du någon? - Ja! jag älskar min kära ibush Så mycket att jag inte vet vad jag skulle göra utan honom <333333333333
12. Har några av dina vänner svikit dig? - jo det har hänt några gånger...
13. Har du djur? - en katt, är delvis matte till mon mormors hund:)
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja jag har ju vänner?
15. Har du legat på en tjej? - Ja, det är jätte bekvämt, prova!
16. Gillar du orange? - Nej, det var min allra första hatfärg. tror det var för att jag inte kunde avgöra om färgen var för killar eller tjejer :O
17. Vad är det favoritfärg då? - Svart, rött, vitt
18. Har du nån sjukdom? - Mongolitet?
19. Har du skämt ut dig för den du gillar? - ja många gånger... skäms...
20. Har du en gris? - men självklart!
21. Har du en plattång? - nejdå, jag får mitt hår platt bara genom att ge den order :D(ja)
22. Har du en bror? - yeapp....tyvärr
23. Har du sjukt bra humor? - jag tycker ju såklart det, men folk vill inte hålla med:P
24. Är du brunett? - är mörkbrun...
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - om jag kunde, jaaaaaa
26. Röker du? - har gjort, men inte för tillfället..
27. Har du en hund? - typ..
28. Har du skilda föräldrar? - Ja....
29. Har du gått på simskola? - Ja det gjorde jag
30. Har du sagt bög till en kille? - det har jag gjort, fast de gångerna så gör jag det endast på skoj :)
31. Har du sagt fitta till en tjej? - jag kan tilltala fitta med tjejer då vi ibland ha sådana ämnen :)
32. Har du fuskat? - på vad?
33. Har du en tv på ditt rum? - inte för tillfället :O
34. Har du lunar? - Nej har aldrig haft. kommer aldrig o ha.
35. Har du MSN? - Ja, men den används ju ej.
36. Har du en syster? - en plast syrra:P
37. Har du bruna ögon? - nej, men brukar använda bruna linser när jag kan.
38. Gillar du att fota? - när jag gör det så tycker jag mycket om det :)
39. Har du sett dig själv brinna? - Nej
40. Hjälper du dina vänner? - Gör det jag kan göra för dom<3
41. Gillar du tacos? - VEM GILLAR INTE TACOS!
42. Tycker du att du är söt? - NEJ
43. Har du dansat? -  Jag jag dansar ofta med och för mig själv <3
44. Har du spelat fotboll? - jo lite men hoppa av.
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Ja det gör jag :)
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - hmm.. båda ja och nej, jag lär ju fixa mig under de timmarna och skoja till det :P
47. Har du ätit sniglar? - NEVUR!
48. Äger du en locktång? - ja
49. Gillar du att tugga tuggummi? - JAAAAAA
51. Gillar du kläder? - nej jag har bara på mig dom för att jag hatar dom...
52. Hatar du falska vänner? - Ja...
53. Gillar du räkna matte? - nej
54. Älskar du någon nu? - Ja!
55. Har du gråtit inför en vän? - endel gånger :P
56. Kan du sjunga? - kanske :3
57. Har du sett nån död? - Nej....
58. Säger du vad du vill? - i största lag.
59. Svär du mycket? - För i helvetes jävla fitta, vem fan har någonsin sagt ett så förskräckligt ord?
60. Vad är ditt hela namn? - Annie Maria Nelly Ohlsson
61. Kan du tala spanska? - tog spanska kursen i högstadiet.
62. Är du kortare än 1.60 - nee :3 4 cm längre xD
63. Älskar du sommaren? - Nja funkar :P
64. Älskar du vintern? - Jag tycker den är mysig japp :D.
65. Har du mer än 6 par skor? - NEJ
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Kan hända
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - NEJ
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej
69. Gillar du att städa? - varför skulle jag städa? oj visning på huset? fuck....
70. Gillar du att sova länge? - Ja <3
71. Har du vart med om en olycka? - neeee
72. Är du förvirrad? - hela tiden ? alltid,? konstant?
73. Har du mer än 6 par byxor? - nja jag tror nog de :P
74. har du förlorat en vän? - på vilket sätt?
75. Gillar du att shoppa? - NEJ!!!!
76. Har du varit i paris? - Nej :(
77. Gillar du ormar? - ... ormar... vill ha ... men de är skrämmande :P
78. Klarar du dig själv? - ja....
79. Har du lagat mat? - Ja, hur det gick behövs inte förklaras :3
80. Är du klantig? - hmm, klantig som att du trillar på din egna fot? nejdå jag förstår inte vad du menar!
81. Har du foppatoffler? - JA
82. Har du mer än 20 låtar på din data? -  har 587 tracks på spotify :3
83. Sminkar du dig innan skolan? - typ ja !!
84. Har du träffat en kändis? - nope :(
85. Har du mer än 7 par nagelack? -  vilken underdrift!!
86. Har du busringt? - ehm.... nope :O
87. Har du skällt på din bror? - hihi ohja"!
88. Har du en vän som skiter i dig? - kanske.. man vet aldrig :O
89. Har du velat göra saker men vågar inte? -  ofta.. väldigt ofta..
90. Sover du med nått gosedjur? - Ja, ibland sover jag med rajja <3
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - kan väl ha hänt :3
92. Vill du bara bort ibland? - HELA TIDEN!
93. Har du tältat? - Jaa
94. Har du bränt dig? - Ja, fast det var några år sedan :P
95. Har du lekt med levande ljus? -  HIHI JA!
96. Har du lekt anden i glaset? -  Nej var aldrig någon som ville göra det med mig :O
97. Skäms du ibland? - ganska offta
98. Bor du i skåne? - Nej
99. Gillar du hip hop/rap musik? - beror på vilken låt :3
100. Är du på sista frågan nu? - önskade nästan som det :O
101. Är du singel? - Nej, jag är så upptagen man kan bli :O
102. Har du åkt flygplan nån gång? - många gånger :)
103. Har du kul just nu? - Njo hyfsat :3
104. Är du blyg? - mot folk jag nyligen träffat jaa
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? - Jaaaaaadå
106. Vad har du ätit idag? - gratiskakor och rotfrukts gratäng :O
107. Har du cam? - Ja,
108. Vilken film såg du senast? - ghost whisperer
109. Och med vem var det? - Ensam
110. Brukar du lita på folk? - tyvärr
111. Har du blivit sviken? - Ja
112. Vad är din största önskan nu? - få alla saker gjorda och slippa skolan och ha sommarlov <3
113. Vem saknar du? - Ibush<3
114. Vem vill du ringa just nu? - ibush om jag kunde :(
115. Och varför? - har igna engar på mobilen....
116. Hur ofta sitter du vid datorn - every day :3
117. Vad har du gjort idag? - Åkt buss
118. Vad var det senaste du köpte? - sockerpasta
119. När var det? - tisdags :O
120. Vilken affär var det? - ngn stanns i kalmar
121. Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - typ inge :O
122. Är utseende viktigt för dig? - neeee fast joo :)
123. Har du någon vän du litar på till 100%? - ja, min pojkVÄN
124. När var du i skolan sist? - nu..
125. Är du blond? - i rund ja :D.
126. Vill du vara blond? - nej..
127. Vad ser du fram emot? - sommarlov!!
128. Har du smink just nu? - jaa
129. Vad har du för kläder just nu? - leggins, linne stickad långtröja
130. Vart sitter du just nu? - på golvet väntandes på att rummmet ska öppnas.
131. Om du kollar till höger, vad ser du? - Min fladdermus och bambi! <3
132. Vad vill du ha just nu? -  smal kropp och min älskling! <3
133. Gillar du simpsons? - men jaaaaaaaa
134. Har du blogg? - hmm.. kalla det var du än vill..
135. Favorit färg på kläder? - Svart.
136. Senaste låt du lyssna på? - For the love of a daughter- demi lovato
137. När grät du senast? - i går :P
138. Och varför? - för jag blev rädd.. något som jag hade svårt o förklara hände...
139. Har du slagit en kille mellan benen på allvar? - hmm... nejdå
140. Förtjänade han det? - ehm ja?
141. Ett datum du alltid kommer minnas? - 28/12-2012
142. Varför just de datumet? - det var då jag och min pöjk började ta tag i vårat förhållande <3
143. När fyller du år? -  19/2
144. Hur mycket pengar har du nu? - 6 kr+ 30kr .... måste vara mera sparsam
145. Vart får du pengar ifrån? - Studiebidrag och försöker arbeta mig till lit e:P
146. Är du bortskämd? - kanske....
147. Vill du ha barn? - upp till 3 :)
148. Är du oskuld? -  nej!
149. Vad hade du för skor idag? - Tygskor
150. Vad heter du på bilddagboken? - annieohlssson ( är dock aldrig inne)
151. Något du vill göra just nu? - lämna jorden och skapa mig ett nytt liv i en annan dimesion!
152. Bråkar du och din mamma? - händer endel..
153. Älskar du din mamma? - gör jag väl
154. Vem är 6e online på msn just nu? - är inte direkt online så ingen?
155. Hur många är online på msn? - ingen
156. Hur många är offline? - ingen
157. När går du upp när du ska till skolan? - 07:00
158. När börjar du skolan på morgonen? - Oftast 08:10
159. Har du fått något mvg? - ett
160. Har du fått något vg? - lite
161. Har du fått något g? - yes
162. Har du fått något ig? - Ne, men lär få..
163. Har du legat på sjukhuset senaste halvåret - nej
164. Varför - därför?
165. Hur mår du just nu? - okej
166. Älskar du din familj? - well :O
167. Hur ofta duschar du? - varannan dag
168. Rakar du benen? - i bland
169. En person du saknar - min babe <3
170. En person du skulle kunna göra allt för - IBUSH
171. Chattar du med ngn just nu? - Nej
172. Vem? -  INGEN!
173. Vad pratar ni om? - personer
174. När hånglade du senast med nån? - i morse
175. Och med vem? - Min pojkvän!
176. Vad föredrar du, smsa eller ringa? - ringa
177. Hur många smsar du med nu? - inte många
178. Vad är klockan just nu? - 12:23
179. Är du mörkrädd? - Ja
180. Har du varit på Lisberg i år? - ne men ska!
181. Beskriv dig själv med tre ord - respekterande, översnäll, omtänksam, klumpig och idiotisk
182. Är du allergisk mot något? - Pencilin
183. Tar du mediciner mot något? - Om p-piller räknas så ja
184. Vad har du för mobil? - sony ericsson...
185. Är den bra? - skojar du med mig?!
186. Vilken färg har den - rosa
187. Hur många hus har du bott i? - en, två ,tre, fyra, fem,
188. Vad har du för färger i ditt rum? - blå, svartvitt
189. När ska du sova? - i natt
190. Har du haft utegångsförbud - nej, men har blivit utkastad..
191. Ångrar du något i ditt liv? - en hel del!
192. Var du en sprucken kondom? - nej, jag var bröllopsnatten!
193. Älskar dina föräldrar dig? - vet inte...
194. Har socialen lagt sig i ditt liv? - nej
195. Vad är det för år? - 2013
196. Vad är det för månad? - April
197. Anser du dig själv som smart? - Neeej
198. Vad brukar folk kalla dig? - annie, nannie, hest
199. Är du en bitch? - ohja :3
200. Sista frågan, hur gammal är du ? - 17

Kommentarer
Postat av: Samsam

fast du är jättesöt!!!!

2013-04-19 @ 17:58:46
URL: http://sansann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback