something about u are so addictive..

I start to go insane everytime you look at me, men gud vilken bra vän man kan hha ^^ för du är vel min vän? :3<3
hmm.. japp, ska snart iväg och fira lite med mina kussar ^^<3
lär väl bli ganska så kul :)<3 alltså jag måste ju skärpa mig själv xD jag fantiserar för mkt men nu har du gett mig en vink, och jag vet inte om det var på kompis front eller om du menar de exakt som du skrev de:-) självklart vart de ingen big deal of a mess, men gud vad jag smileade när jag såg de du skrev :D<3
shit generar mig sjölv av glädje, men även om vi känner lika dant kan det väl inte funka? eller? haha xD
hm. bara jag som börjat lyssna på jullätar redan? haah extremt tidigt , halloween har inte varit än :P
PÅ TAL OM DE :O jag funderar på att va antingen en läskig clown, eller den galna hattmakaren ^^(har hittat ett bra tips på hur man gör sin egna hatt :))
aja ska som sagt duscha nu så byebye ;)
XOXO another ordinary girl MUST LOVE LIFE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback