jag skiter fullständigt i mitt förflutna nu!

Jävla satans idioter!, tror fan jag ska ta bort var enda emmaboda bo frånmin FB NU! blir fan mobbad av killarna!, och tjejerna ger mig bara blickar och viskar.. ochjag stör mig abra mer o mer på hur falska alla blir,
samt att jag stör mig på alla som skriver om hur mkt dom saknar sin gamla klass och skola... FAN HELLER! Jag är skit nöjd med min klass! och min skola! vill verkligen inte tänka på emmaboda något mer! vill verkligen ha mitt egna liv!
ska fan skriva CV snart! måste skaffa ett jobb och sen skaffa lägenhet!! orkar inte med all skit hemma eller från mitt förflutna!!
så tack och ajö emmaboda! enda gången vi ses är när jag ska t vfj eller t en kompis. annars hör aldrig av dig! du är borta från mitt system!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback