jag känner det jag känner, går inte och göra mera åt saken.

haha mitt liv äger! mötte en vän som jag saknat asmycket i dag! fan blev skit glad! men synd att vi säkerligen inte kommer träffas på ett bra tag till :P
fan! jag hoppas verkligen på att gå ner mina fula kilon!
allt skulle vara så mkt lättare om jag bara fick min egen bostad och skaffa jobb...
åhh.. blev väldigt rörd i dag^^ jag drömmmer mig bort i sagornas land, där finns du, men ens min åtrå till dig blir starkare, ty du kanske känna densamma, men ack sicken nedran fasa de skulle blitt, så med denna sorg på mitt hjärta önskar jag dig lycka till på din vandring...<3
fasen vad jag har varit flum de senaste dagarna:P<3
älskar mi klass, härliga människor överrallt :D<3
den frid jag ännu sucktar efter må finnas inom mig, men vad ska jag göra för att nå mitt mål.
jag måste bara säga de, you , MUST LOVE LIFE<3
XOXO Another ORdinary Girl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback