nice nice nice nice nice nice nice

hm.. just nu är jag sugen på en stor choklad muffins med en stor kopp med varm choklad med grädde på toppen och marshmallows i !
Bara för att jag älskar CHOKLAD!
mmuuummaa!
tja mina planer är väl den att ta det lugnt och chilla !
vill göra ty en video inlägg, men om vad?! xD
har testat mina ''sår'' kunskaper tills nästa fredag, jag tror jag vet hur jag ska göra för att lyckas fullständigt!:D<3
jaoo:3
GUD jag blev KÄR så fort jag fick syn på dig! synd bara att jag inte vet vad du heter, vilken skola du går på, vilken klass du går i, eller vilken ålder, eller om du ens tyckte jag va någolunda söt xD FAAN!!
Nu längtar jag som katten efter råttan på skolkartalogen!!! ska fan söka upp dig din lille skit och bara gå all in!
mumsig vart du! :3<3
även trotts att jag bara såg och mötte din blick, så höll du kvar din blick, nästan längre än vad jag gjorde! och du log mot mig :O! haha xD känner mig crazy som faan, men blev verkligen kär vid första ögonkastet :O Ô.ó moahahaha!! ska söka upp dig så fort jag kan!!!! :DD<333
Another Ordinary Girl<3, Must Love Life!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback