det funkar alltid?!

näe men detär okej, bara skit i att jag vill kunna gymma med mina kompisar, och förbränna fett, att det kostar gör det ta mig fasen självklart din snåle skit!
haha jo visst, ne men oj så dyrt det var, så du har inte lust eller'råd' att betala mitt gymkort, men du har då en sådan jävla lust att köpa en ferarri du inte ensa använder längre !!
vartfan försvann logiken där?!
hörrödudu! fell ner pungen och landa för fan!
trodde du skulle vara en bra förälder som bryr sig om sina barn... men nej nej , den ena tvingar du ut t o flytta, och den andra låter du få göra som den vill och lägger inte märke t ngt mera om det inte har mig fördel för dig o göra.. låter intressant....
Another Ordinary Girl.. must Love Life...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback