All I thought was a dream, It was as real as it seemed...

är vilsen, har ingen dröm att sträva efter, har bara ett få tal små mål att uppnå, men jag klarar knappt av att konsentrera mig i skolan, hur ska jag då orka angagera mig tillde jag ska uppnå?
en sak jag bara blir så knäckt på, är när folk säger skit saker om varandra och ändå umgås med dom, jag umgås mera med dom som jag vet jag klarar av...
Men ändå små föröfljs jag utav de jag inte klarar av... men jag är för svag för att säga emot, vill inte va elak eller något sådant... näe nu måste jag skärpa mig!!
jag måste som tidigare sagt ta tag imitt liv, leva det som det var menat och inte bara vara vek o svag mot alla !! <3
aja får ta och försöka mitt bästa :3
Anothe Ordinary Girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback