För tråkigt?

måste mitt liv vara så enkelt att det blir så tråkigt så jag blir så lätt deppig?
visstjag är glad hela tiden, men ändå hela tiden deppig? utan någon riktig bra anledning egentligen:P
jag menar jag kan juinte ha utstått den smärta andra kan ha känt för jag har jju inte skärt mig, jag kanske bara är så bortkämd så jag blir illamående av mina föräldrars närhet? om de ens går ihop?
nej men, jag är verkligen less på min familj... speciellt pojkarna i familjen dvs. farsan och broshan.... vadfan ?! de är verkligen som att fler än hälften av alla hästarna rymde från stallet i deras IQ faktor?! snälla -.- ....
blir könt o slippa farsan när han flyttar och broshan har redan flyttat, så snart mår jag bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback